ד"ר אברהם נגוסה סייר במיון 'טרם' ושיבח את המקצועיות

שלום בידרמן No Comments on ד"ר אברהם נגוסה סייר במיון 'טרם' ושיבח את המקצועיות
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת הקליטה העלייה והתפוצות ח"כ  ד"ר אברהם נגוסה סייר במיון 'טרם' בירושלים והביע התפעלותו מטיב השירות המקצועי המוענק למטופלים.

את ח"כ נגוסה אירחו ראשי רשת 'טרם' ובהם מנכ"ל הרשת מר נתן אפלבאום שסקר בפני יו"ר וועד הקליטה והעליה של הכנסת את יתרונות הטיפול ב'טרם' ועל כך שבזכות הטיפול, נמנעים המטופלים מלהגיע לחדרי המיון הסואנים, כשאת הטיפול המקצועי והמהיר ביותר הם יכולים לקבל בסמוך לביתם ובמהירות.

לאחר סיור ממושך שערך במקום הביע ח"כ נגוסה את התפעלותו מהטיפול המקצועי והמהיר לו זוכים המטופלים.

בסיום ביקורו אמר ח"כ ד"ר  אברהם נגוסה:" נכחתי בביקורי לגלות כי טרם הינו מפעל יקר וחשוב בישראל ,זהו הגשמת חזונו של ד"ר אפלבוים ז"ל,אשר מציל נפשות ותורם לכל מערכת הבריאות בישראל, הן בהנגשת הטיפול הרפואי המקצועי למטופלים וגם להפחתת העומסים על בתי החולים ".

ח"כ ד"ר אברהם נגוסה הביע נכונות לסייע בצרכים של 'טרם', בעזרת הכלים שניתנו לו כחבר כנסת.

בתוך כך טופלו במהלך החג בסניפי 'טרם' ברחבי הארץ כמ-10,000איש שזכו לקבל את הטיפול הרפואי המקצועי בסמיכות לביתם, תוך שרובם חוסכים את האשפוז בבתי החולים.

ל'טרם' הסדרים עם רוב קופות החולים כאשר מהלקוח נדרשת השתתפות עצמית שנעה בין 0-84 ₪, בהתאם לקופה בה הוא חבר.

את מיוני 'טרם' ברחבי הארץ פוקדים למעלה מ-600 אלף מטופלים אשר מקבלים שירותים מגוונים בידי בכירי אנשי המקצוע הרפואיים כאשר במיון מעטפת רחבה של שירותי מעבדה, רנטגן והדמיה, לצד טיפולים מגוונים הניתנים בידי רופאים בכירים. על פי נתוני 'טרם' חוסכים רוב רובם של המטופלים עם הגעתם ל'טרם' את ההגעה לחדרי המיון המרוחקים והסואנים ובכך משלימים את הטיפול המקצועי במסגרת מיון 'טרם' בתוך כשעה.



0 תגובות